Onze ondersteuning start bij de indienststelling van uw machine, en eindigt nooit.

Wij ontzorgen U van A tot Z

Wij staan garant voor een adequate en snelle dienstverlening, waar u ook gelegen bent. 

Remote servicing of een interventie ter plaatse, beiden zijn mogelijk.

 

 

Flexibele dienstverlening

Om onze dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op uw vereisten, bieden wij bovenop onze fabrieksgaranties verscheidene serviceformules aan: 

- jaarlijks nazicht en onderhoud

- voorraad slijtageonderdelen 

- voorraad reserveonderdelen

- 24/7 dienstverlening

- remote acces (ewon)

- remote support

 

Professioneel projectbeheer

 

Ontwerp fase

Na overleg tijdens één of meerdere plaatsbezoeken schatten we de huidige situatie in en brengen we uw uitdagingen in kaart. Deze vooranalyse is essentieel alvorens te kunnen starten met het ontwerp van uw oplossing in ons 3D tekenprogramma, en de opmaak van een projectbegroting en offerte.

Productie en montage

Volgend op eventuele aanpassingen en uw budgetgoedkeuring bereiden wij het finaal ontwerp voor, om vervolgens te starten met de productie en montage.

Factory acceptance test ( FAT)

De nodige machinetesten worden uitgevoerd bij ons, en de resultaten worden opgenomen in het FAT-rapport en samen met alle andere certificaten en keuringen gebundeld en ter goedkeuring voorgelegd. Indien nodig worden de nodige aanpassingen doorgevoerd.

Implementatie en opstart

De installatie, indienststelling en opleiding gebeurt ter plaatse bij U, en wordt afgesloten met een goedgekeurd opleveringsrapport.